BRIEF KAMPANIA FACEBOOK ADS

Prosimy o jak najbardziej szczegółowe odpowiedzi na pytania.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:

tel.: 660.79.66.95, e-mail: biuro@freeline.pl

PODSTAWOWE INFORMACJE O KAMPANII
?Facebook Ads to reklamy wyświetlane w środowisku Facebook’a, Instagram’a oraz Audience Network (strony partnerskie Facebook’a.) Reklama składa się z grafiki reklamowej, tekstu oraz przycisku CTA (Call To Action). Wyświetlenia reklamy są bezpłatne. Płatność naliczana jest za kliknięcie reklamy, a następnie przejście na stronę docelową lub profil FanPage. Reklamy wyświetlają się w ramach określonego w systemie budżetu dziennego, po wyczerpaniu którego reklamy nie pojawiają się aż do dnia następnego lub pojawiają się do wyczerpania budżetu całkowitego kampanii – w zależności od wybranego modelu rozliczeń. W ramach kampanii przygotowywane są 3 sztuki grafik reklamowych w odpowiednich, określonych przez platformę Facebook rozmiarach. Reklamy kierowane są do grupy docelowej określonej szczegółowo w systemie na podstawie danych geograficznych, demograficznych oraz zainteresowań. Celem reklamy jest przekierowanie użytkownika, który kliknie w materiał reklamowy do strony www reklamodawcy.
?Facebook Ads to reklamy wyświetlane w środowisku Facebook’a, Instagram’a oraz Audience Network (strony partnerskie Facebook’a.) Reklama składa się z grafiki reklamowej, tekstu oraz przycisku CTA (Call To Action). Wyświetlenia reklamy są bezpłatne. Płatność naliczana jest za kliknięcie reklamy, a następnie przejście na stronę docelową lub profil FanPage. Reklamy wyświetlają się w ramach określonego w systemie budżetu dziennego, po wyczerpaniu którego reklamy nie pojawiają się aż do dnia następnego lub pojawiają się do wyczerpania budżetu całkowitego kampanii – w zależności od wybranego modelu rozliczeń. W ramach kampanii przygotowywane są 3 sztuki grafik reklamowych w odpowiednich, określonych przez platformę Facebook rozmiarach. Reklamy kierowane są do grupy docelowej określonej szczegółowo w systemie na podstawie danych geograficznych, demograficznych oraz zainteresowań. Celem reklamy jest przekierowanie użytkownika, który kliknie w materiał reklamowy do wykonania akcji polegającej na polubieniu FanPage reklamodawcy.
PYTANIA / UWAGI:
Podaj e-mail na który chcesz otrzymać kopię brief'u: